Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Míra
  • (Dotaz byl položen dne 24.9.2016 v 15:29 hod.)

Zdravím a děkuji za včerejší večer. Burčák výborný, steaky vynikající, muzikanti perfektní.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vaše spokojenost je pro nás největší odměnou. Přejeme mnoho dalších spokojených chvil v PBRK.

  • Alena
  • (Dotaz byl položen dne 24.9.2016 v 8:51 hod.)

Dobrý den. Neuvažujete o pravidelných večerech s hudbou jako včera? Velmi podařená akce.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že se akce líbila. V budoucnu ji určitě zopakujeme. Těšíme se opět na návštěvu, PBRK.

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 13.9.2016 v 20:15 hod.)

Zdravím a ptám se, jak je připraveno zásobování na prodloužený večer s vínkem? Zda když dorazíme zase až kolem 20. hod., neuslyšíme zase, že už není to či ono.....

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, množství zásob je nakupováno na každou akci individuálně, dle předpokládaného počtu návštěvníků. Bohužel bez závazných objednávek nelze nikdy určit přesný počet. Jinými slovy, bude-li neočekávaně návštěvnost vyšší, může se Vám to stát. Na druhou stranu, nevidíme problém v tom, že si to na baru domluvíte osobně. Jistě Vám rádi např. steak schovají  ;) Těšíme se na návštěvu, PBRK.

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 7.9.2016 v 7:19 hod.)

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, vzhledem k tomu, že má být ještě krásný víkend, tak jestli bude otevrena zahrada? Děkuji moc za odpověď

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, za hezkého počasí máme na zahradu stále otevřeno. Děkujeme a přejeme mnoho spokojených chvil v PBRK 

  • Velen
  • (Dotaz byl položen dne 4.9.2016 v 20:44 hod.)

Dobrý den, je možné u pokladny požádat o písemnou rekapitulaci za používání čipové pernamentky? Kolik minut jsme kdy byli v bazénu, kolik jsme utratili na mokrém baru atd. Návštěvníci s klasickým vstupným dostanou po odchodu rekapitulaci na pásce, mohou o totéž poprosit i návštěvníci s pernamentkou? Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano historii permanentky lze na požádání vytisknout. Přejeme hezký den PBRK.

  • Marie
  • (Dotaz byl položen dne 21.8.2016 v 17:53 hod.)

Dobrý den, proč je tak často zavřená aroma pára? V bazénu je třeba přes 100 lidí... A normální pára je dost divně nastavená, foukat to začne, až když je v páře vzduch skoro jak venku. Marie

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, důvody jsou technologické. Během odstávky byly nainstalovány nové kvalitní vyvíječe páry. Bohužel přesto se potýkáme s tím, že ani tyto nezvládají zpracovat tvrdou Rychnovskou vodu (přestože dodavatel byl na to upozorněn). Z toho důvodu je provoz par částečně omezený. Děláme vše proto, aby byly obě plně v provozu, než začne hlavní sezóna. Děkujeme za pochopení a trpělivost PBRK.

  • Martin
  • (Dotaz byl položen dne 17.8.2016 v 15:26 hod.)

Dobrý den, mám vlastní čipovou pernamentku, kterou jsem před lety dostal od rodičů k narozeninám. V blízké době mi bude 26 a protože mám pernamentku studentskou, tak jsem se chtěl zeptat, jak probíhá změna za pernamentku pro dospělé. Vymění mi celé hodinky a peníze přehrají na nové nebo mi jen v systému stávající změní na pernamentku pro dospělé? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, čip i s veškerým kreditem a historií vám zůstává dosavadní. Jen se v systému změní jeho nastavení a bude od té chvíle odečítat při pobytu v bazénu jinou sazbu. Přeregistraci Vám provedeme kdykoli na recepci na počkání. V případě dalších dotazů, nás neváhejte kontaktovat, PBRK.

  • andrea
  • (Dotaz byl položen dne 15.8.2016 v 21:24 hod.)

vcera memu synovi sebraly ze skrinky pnezenku proc nemate kmry vsatnach

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, na toto již Vám bylo odpovězeno u předchozího dotazu. Děkujeme PBRK

  • lada
  • (Dotaz byl položen dne 15.8.2016 v 4:59 hod.)

dobry den synovi u vas vybraly skrinku proc nemate nainstalovane kamery po satnach?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, kamery v šatnách nejsou, protože je nepovolil úřad na ochranu osobních údajů.

Víme, že je to nepříjemné, ale pokud ztratíte při plavání čip od skřínky, vystavuje své věci riziku odcizení, za nějž však bazén nenese žádnou odpovědnost. Na druhou stranu jsme rádi, že vše dobře dopadlo, neboť dle vyjádření policie postrádanou peněženku s veškerým obsahem i s čipem někdo ještě týž den odevzdal na místní služebně. Děkujeme za dotaz a doufáme, že i přes tuto nepříjemnou zkušenost, zůstanete našimi spokojenými návštěvníky, PBRK.

  • Iveta
  • (Dotaz byl položen dne 2.8.2016 v 20:51 hod.)

Zajímá mě jak často se dezinfikuje bazén,je možné když přijde ráno první plavec,bazén není hygienicky zkontrolován

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, voda v bazénech se dezinfikuje neustále. Cirkuluje a je chemicky upravována 24 hodin denně dle aktuálních hodnot. Navíc skrz pískovou filtraci, UV lampy a ozóngenerátor projde voda z velkého bazénu v celém svém objemu za cca každé 4 hodiny. U ostatních menších bazénů v daném poměru o to rychleji. Laicky řečeno ráno je voda naprosto perfektní :) Zajímají-li vás další podrobnosti, stavte se osobně, rádi vám to naši technici objasní. Děkujeme za dotaz PBRK

  • Jaroslava Dohnalová
  • (Dotaz byl položen dne 29.7.2016 v 15:16 hod.)

Chtěla bych alespoň touto cestou poděkovat a vychválit bazén v Rychnově nad Kněžnou. Nejen, že jsme byli nadšení návštěvou v něm, ochotou celého personálu, krásného prostředí atd., ale také velmi milým přístupem, když jsme nejprve ztratili hodinky od vstupu a potom také řešili zapomenuté plavky, které mi bez problému zaslali poštou. Dnes je taková ochota vzácností moc děkuji a zdravím.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, taková zpráva neskutečně potěší. To, že jste u nás spokojeni, je pro nás největší odměnou. Děkujeme a těšíme se opět na návštěvu, PBRK :)

  • Viktor
  • (Dotaz byl položen dne 24.7.2016 v 20:36 hod.)

Dobry den. Jaka je t° v sauně? Venkovní (digitální) teploměr ukazuje 91-93 °C. Vnitřní ukazuje 98-100°C. Pocitově bych řekl že správně měří vnitřní a že t°v sauně je zbytečně vysoka. Do odstávky oba teploměry ukazovaly stejně takže někde je asi chyba. Děkují za info.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, digitální displej u vstupu slouží pro obsluhu, je spojen s teplotním čidlem v potírně a měří s přesností na 0,1 °C. Teploměr uvnitř je pouze orientační. Teplota v sauně je tedy 91 – 93°C. V různých částech místnosti se může pohybovat v rozmezí +- 2-3°C (u země u dveří nejchladněji, v rohu u stropu nejtepleji). Věříme, jste-li pravidelný saunař, že jste poznal rozdíl a pocitově se Vám zdá teplota ještě větší. Neboť se během odstávky udělala nová kvalitní izolace sauny a ta nyní lépe drží nakumulované teplo a nedochází k takovým ztrátám. Děkujeme PBRK.

  • Cibulka
  • (Dotaz byl položen dne 1.6.2016 v 10:32 hod.)

doporučuje te koupání během menstruace

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, pokud je žena zdravá, dodrží všechny hygienické předpisy návštěvního řádu a řádně použije vhodné hygienické potřeby, není důvod ji návštěvu zakázat. Na druhé straně je tělo v období menstruace více náchylné k různým infekcím a zánětům, proto je na zvážení (příp. doporučení lékaře), zda návštěvu neodložit. Přejeme hezký den PBRK

  • Alva
  • (Dotaz byl položen dne 18.5.2016 v 10:34 hod.)

Dobrý den, neuvažujete prosím o změně sanitárních dní v bazénu. Každý rok to spadne na stejné datum, kdy já i moje dcera máme narozeniny, tudíž jsme ochuzeni o slevu v den narozenin. přimlouvám se velice. díky moc

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jak už jsme Vám  odpovídali loni (19.7.2015): "Stanovení termínu odstávky bazénu je řízeno mnoha faktory - zejména průměrnou návštěvností a ta je v červnu dlouhodobě nejnižší." V roce 2011 byla odstávka v srpnu, 2014 v červenci a oba termíny byly z ekonomického hlediska pro bazén velice nevýhodné. Proto je naplánována opět na začátek června. Děkujeme za pochopení PBRK

 

  • Hanka 16
  • (Dotaz byl položen dne 25.4.2016 v 11:29 hod.)

Dobrý den,bylo by možné v kojeneckém bazénku více přihřívat vodu pro miminka?,dnes byla tedy o dost chladnější než jindy.A ještě by to chtělo věnovat větší péči co se týká herny po absolvování hodiny plavání(kdy tam čekáme aby se děti aklimatizovali) je tam nedostatek hraček i jídelních židliček(jedna je opravdu nedostačující),když je tam tolik dětiček.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, dle vyjádření technika k žádnému poklesu teplot ve vámi uváděný čas nedošlo. To potvrzuje i technologie bazénu, kterou je natápění automaticky řízeno. Dle grafu, teplota vody během provozu neklesla pod garantovaných 32°C.

Veškeré drobné vybavení herny (hračky, pomůcky, stan, nástěnky) bylo věnováno či zdarma zapůjčeno cvičitelkami nebo samotnými maminkami. Jsme jim za toto gesto velice vděčni a přijde nám nevhodné, je žádat o další. Pokud by bazén takové věci nakupoval, musel by být z důvodu častých poškození či ztrát, nastaven zcela jiný režim jejich užívání. Máte-li doma cokoli, co již nevyužijete, můžete po domluvě s cvičitelkou vybavení sami rozšířit. Předem děkujeme a přejeme hezký den PBRK

  • Vaclav
  • (Dotaz byl položen dne 17.4.2016 v 14:46 hod.)

Dobrý den , dnes je 17,4,2016 a od 11.4.2016 nejde kamera

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano o problému víme. Spojení se přerušilo z důvodu změny dodavatele telekomunikačních služeb a  tedy i IP adresy. Již je vše aktualizováné. Přejeme příjemný den, PBRK. 

  • Petra
  • (Dotaz byl položen dne 12.4.2016 v 17:27 hod.)

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda neplánujete o letních prázdninách něco jako příměstský tábor pro děti. Velice se mi líbil nápad programu pro děti v období prázdnin během školního roku, dcera se sice neúčastnila, měla již jiný program, ale o letních prázdninách bych tuto možnost uvítala. Jinak jsme častými návštěvníky bazénu a jsme velice spokojeni! Přeji příjemný den.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za zajímavý nápad. Příměstský tábor neplánujeme, ale můžeme zkusit něco připravit např. na příští rok. Přejeme mnoho dalších spokojených chvil v PBRK.

  • Tomáš
  • (Dotaz byl položen dne 12.4.2016 v 15:44 hod.)

Mohu se zeptat jaké úpravy se chystají v sauně ?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bude se přeskládávat celé dřevěné obložení stěn i stropu, vyměňovat špatná prkna a při té příležitosti se zkontroluje, případně obnoví či vymění kompletní izolace. Po odstávce budou opět zveřejněny nejrůznější fotografie z průběhu prací. Hezký den PBRK.

  • handula
  • (Dotaz byl položen dne 10.4.2016 v 11:26 hod.)

Ahojky všichni na " Bazénu ", bazén se stal naším největším přítelem, dali jsme se na výzvu " La Manche " a moc si už přejeme , abychom byli zapsaní do tabulky, aby mohla být naše motivace ještě silnější, přejeme Vám všem hodně spokojených návštěvníků a hodně pohody a zdravíčka vám všem

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, těší nás, že má akce takový úspěch. Tabulka s celkovými počty uplavaných km je nově na nástěnce na recepci. Hodně zdraví i vám. Těšíme se na další návštěvu, PBRK. 

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 21.3.2016 v 9:13 hod.)

Nezasluhovala by si tabulka plaveme přes La Manche aktualizaci?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano ano. Omlouváme se. Chřipka si vyžádala své oběti i mezi našimi zaměstnanci. Slibujeme, že tento týden už to určitě bude :) Děkujeme za pochopení. PBRK

« Previous 1 2 3 4 5 7 9 12 Next »