Návštěvní kniha

Zde můžete vyjádřit své názory a připomínky. Pokud byste ale chtěli získat rychlé a aktuální informace o plaveckém bazénu, raději využijte e-mailovou adresu recepce recepce@bazenrk.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo 494 323 289.

Nebude zveřejněn


Návštěvní kniha je moderována, Váš příspěvek zveřejníme až spolu s odpovědí provozovatele.

Obsah návštěvní knihy je tvořen příspěvky, které vyjadřují názory a postoje jednotlivých pisatelů.

Provozovatel bazénu neodpovídá za obsah příspěvků, vyhrazuje si však možnost odstranění příspěvků, jejichž obsah je ve zjevném rozporu s právními předpisy nebo normami slušného chování.

Všechny položky (Jméno, E-mail, Dotaz) je nutné vyplnit.

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 26.5.2020 v 11:30 hod.)

Dobrý den, mohli bychom se zeptat na aktuální teplotu vody v bazénu? Děkujeme.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, před zodpovězením Vašeho dotazu byla voda přeměřena. Aktuální teplota vody je 27,5°C. Pokud by Vás zajímala teplota vody při Vaší návštěvě v bazénu, obraťte se, prosím, na plavčíky. S přáním hezkého dne, PBRK

  • Kristinaval
  • (Dotaz byl položen dne 27.3.2020 v 8:58 hod.)

Je někdo doma? :)

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bazén je z nařízení vlády až do odvolání zcela uzavřen. Děkujeme za pochopení

  • Jaromír Závůrka
  • (Dotaz byl položen dne 12.3.2020 v 16:45 hod.)

Škoda, škoda, škoda ! Docela jsme si s kamarádem na bazén, páru a výřivku zvykli a hojně využívali. Opatření ale chápeme, zdraví je přednější. Mirek a Jaroslav

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za pochopení. Snad to nebude na dlouho.

  • Aja
  • (Dotaz byl položen dne 20.2.2020 v 8:22 hod.)

Dobrý den, ráda bych se zeptala, proč je v sauně relaxační hudba puštěná pouze někdy. Je velký rozdíl vstoupit do prostorů, kde je tlumené světlo, rozsvícené svíčky a hraje příjemná hudba, než když se tam svítí ostrým světlem a jediným zvukem je hučení odvětrávání a výskot z bazénu :) Děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, někteří návštěvníci preferují hudbu, jiní vyžadují ticho. Příště se obraťte na personál. Nebudou-li mít ostatní saunující námitky, rádi vám vyjdeme vstříc. Hezký den PBRK

  • Martin H.
  • (Dotaz byl položen dne 28.1.2020 v 16:15 hod.)

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli neplánujete do budoucna zase plaveckou soutěž jako byl "kanál La Manche". Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že měla tato naše akce takový úspěch. Jistě ji v budoucnu zopakujeme. Pozvánka bude včas zveřejněna na našich webových stránkách. Příjemný den PBRK

  • Elza a Vašek
  • (Dotaz byl položen dne 15.12.2019 v 15:16 hod.)

Chodíme do sauny pravidelně, líbí se nám tam. Na ceremoniálech jsme byli podruhé,v obou případech se nám to líbilo, jsme spokojení byť bylo úplně plno. Podle toho si myslíme, že se to líbí i ostatním. Bylo by fajn, kdyby se taková akce mohla opakovat častěji. Elza a Vašek

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, děkujeme za milá slova. Jsme rádi, že jste u nás spokojeni. PBRK

  • jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 20.11.2019 v 19:32 hod.)

Dotaz za saunaře : je možné dát do pořádku počítadlo návštěvníků sauny na webu? Když večer ve 22 hod ukazuje 12 lidí, během dne také různé počty, asi není všechno OK. Děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, na odstranění tohoto technického problému pracujeme. Různé počty by se však nezobrazovaly, pokud by čtečku čipů využívali všichni saunaři při průchodu do relaxační zóny a následně i z ní. Děkujeme, PB RK.

  • Jana
  • (Dotaz byl položen dne 1.9.2019 v 15:57 hod.)

V solné jeskyni jsou dva režimy - při jednom tam něco hlasitě hučí a je plně rozsvícené světlo (moc na odpočinek to není, to hučení je nepříjemné), při druhém je tlumené světlo a ticho. Proč je to jednou tak a podruhé jinak? A hlavně - první režim se nedá dlouho vydržet.

Odpověď z bazénu: Dobrý den, pro solnou odpočívárnu, která je součástí relaxační zóny, platí nařízení Krajské hygienické stanice, a to že v určitém časovém intervalu musí být místnost odvětrávána. Bohužel je námi zakoupený větrák nejtišší na trhu a jiný způsob odvětrávání není možný. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den, PBRK.
  • Radek
  • (Dotaz byl položen dne 26.6.2019 v 18:14 hod.)

Dobrý den, nefunguje počítadlo na hlavni stránce. Bylo by možné ho zprovoznit? Děkuji.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bohužel nás postihl krátký výpadek této služby. Nyní je počítadlo již plně funkční. Děkujeme za Váš dotaz a přejeme příjemný den. PBRK

  • Dominik
  • (Dotaz byl položen dne 3.6.2019 v 16:11 hod.)

Dobrý den. Mohu se zeptat z jakého důvodu je bazén zcela uzavřen při tomto počasí ? Proč nemohl být uzavřen např. v zimě ?

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, pravidelná odstávka je vždy směřována na období s nejnižší návštěvností a to je jednoznačně červen. Naopak v zimních měsících je návštěvnost nejvyšší. Děkujeme za pochopení.

  • Lenka
  • (Dotaz byl položen dne 25.3.2019 v 20:47 hod.)

Když má někdo dotaz, nepřjde mě jako dostatečná odpověd že bylo odpovězeno v minulém dotazu,je těžké zjistit kdy to asi tak bylo

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, zřejmě reagujete na odpověď ohledně plavání se ZPŠ. Obě zprávy jsou hned po sobě 9.1. a 10.1.2019 Děkujeme a přejeme příjemný den. PBRK

 

  • Jirka
  • (Dotaz byl položen dne 16.3.2019 v 19:59 hod.)

Dobrý den Dnes v rámci akce jsme si odpoledne požádali o půjčení kloboučků pro děti. Bylo to super. Dotazy k tomuto: - plánujete pravidelné např. 1* měsíční akce pro děti s dětmi = tento den v zapůjčení kloboučky. - mělo být k zapůjčení i - nafukovací atrakce. S ničím jsme se nesetkali ( a odcházeli okolo 15.hodiny ). Někdy v minulosti zde byla k dispozici skluzavka či molitanový ( nebo nafukovací ) chodník nad vodou. Máte k dispozici něco i nyní? Plánujete zařazení těchto věcí i nějak pravidelně - ne jen 2-3* za rok. Děkuji za vaše vyjádření náhled PS: jinak děti z kloboučků unešené, ne jen ty naše. Možná by jich mohlo být o pár více

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, jsme rádi, že se dětem atrakce líbily. Zařazujeme je do programu při nejrůznějších příležitostech: pololetní i závěrečné vysvědčení, Den dětí, prázdniny (jarní, podzimní) či svátky (Velikonoce) a mimořádné dny - narozeniny PBRK apod. Atrakce se průběžně mění, protože málo co bohužel vydrží "zájem návštěvníků". Děkujeme za dotaz a těšíme se opět někdy na návštěvu. PBRK

 

  • Jaryn
  • (Dotaz byl položen dne 14.1.2019 v 16:38 hod.)

Dotaz za návštěvníky sauny : kolovala informace, že dojde (konečně) k výměně saunových kamen za výkonnější, snad začátkem ledna...... Nic se neděje, byla to jen fáma???? DĚKUJEME ZA ODPOVĚĎ.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, není to fáma. Je to skutečně pravda! Krásná nová výkonnější kamna jsou již zakoupená a čekáme jen na odbornou firmu na jejich zapojení. Bude to již brzo, můžete se začít těšit. Pohodový den PBRK

  • Petr Musil
  • (Dotaz byl položen dne 13.1.2019 v 15:04 hod.)

Ptám se znovu ohledně bufetu - pokus jste bufet pronajali hotelu Havel, tak snad za určitých podmínek, tedy se ptám znovu, proč se nemohu občerstvit v bufetu i jako poslední návštěvník Bazénu, jak tomu bylo po spoustu let od samého otevření v roce 2010 ? Myslím si, že je chyba na tom, kdo sepisoval nájemní podmínky, .... Jde toto změnit ? Vždyť bufet je součástí bazénu, tak si snad určíte takové podmínky, aby byli spokojeni především návštěvníci Bazénu !!!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, tak snadné to není. Pět let byl bufet "pod ochranou" projektu. Poté už nasalo riziko jeho zrušení. Protože jeho vedení je dost finančně náročné, začala platit různá úsporná opatření. Když byl bufet v plném provozu, měl tři stálé pracovníky a k tomu cca 5-7 brigádnic. Dnes se podařilo vedení Hotelu prozatím zajistit jednu stálou pracovnici a cca 5 brigádnic. Nabídka práce visí neustále jak u nás, v hotelu, tak i na ÚP a jinde. Pokud znáte někoho šikovného, kdo by měl zájem - bereme všemi deseti :) Z pohledu bazénu jsme rádi, že se hotelu daří držet bar, alespoň v současném nastavení. Pokud by si jej do správy před půl rokem nevzali, byli bychom nuceni občerstvení zrušit úplně.

Máte-li další dotazy, stavte se osobně. Zde na podrobnější vysvětlování není prostor. Děkujeme PBRK.

  • Monika Šidlovská
  • (Dotaz byl položen dne 10.1.2019 v 5:02 hod.)

Dobré ranko a hezký den, přeji. Prosím, jak to letos vypadá s plaváním od ZPŠ? Již jsou dané termíny? Děkuji Šidlovská

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, na váš dotaz již bylo odpovězeno u předchozí zprávy. I Vám krásný den PBRK

  • Dagi
  • (Dotaz byl položen dne 9.1.2019 v 11:47 hod.)

Dobrý den, chci se zeptat jestli bude akce Plaveme se ZPŠ pokračovat i v roce 2019. Děkuji za odpověď.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, ano akci "Plavání se ZPŠ" jsme nakloněni i v letošním roce. Bohužel zatím čekáme na propagační materiály. Jakmile je budeme mít, vše zveřejníme na obvyklých místech. Nejbližší termíny jsou 8.1., 22.1. a 5.2.2019. Děkujeme za dotaz, příjemný den PBRK

  • Petr Musil
  • (Dotaz byl položen dne 8.1.2019 v 12:05 hod.)

Dobrý den, v neděli 6.1. jsem byl v bazénu a v sauně a protože mi pěkně vyhládlo, chtěl jsem se občerstvit lahodným párkem, jako jsem byl zvyklý z minulých let, …(do sauny chodím v zimním období od roku 2010), .. ale ouha - do bufetu jsem přišel v 19.31 hod !!! A slečna mi sdělila, že mi nic neprodá, protože se vaří pouze do 19.30 hod, protože bufet zavírá v 20.00 hod. !!! Proč - když b bazénu můžu být až do 20.30 hod.??? A navíc - prý došli v 15 hod. rohlíky, takže by mi stejně nic neprodala, …. Ale PENY je 5 min. od bazénu a mají rohlíky i večer !!! Proč má bufet v nájmu hotel HAVEL ? Proč není otevřeno v bufetu podle otevírací doby bazénu, aby se mohl i poslední spokojený návštěvník Bazénu občerstvit a jít domů spokojený ? Proč ???

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, bazénový bufet je od června 2018, z důvodu nedostatku pracovních sil, již plně v režii hotelu Havel. S dotazem se tedy prosím obraťte tam. Děkujeme za pochopení PBRK.

  • Tomáš Arnošt
  • (Dotaz byl položen dne 4.1.2019 v 21:10 hod.)

Dobrý den Chci se zeptat kdy se změní na televizi v sauně program ,ten stávající známe skoro zpaměti.

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, nové video již je nahrané a plánujeme v brzké době přidat i další. Děkujeme za zajímavou připomínku a těšíme se opět na návštěvu. PBRK

 

  • Dominik
  • (Dotaz byl položen dne 31.12.2018 v 15:36 hod.)

Proč po telefonu říkáte že za 10 miniut zavíráte když máte na netu 74 lidí v bazénové hale. Požaduji vysvětlení !!!

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, vysvětlení je jednoduché. 31.12.2018 bylo otevřeno do 10:00 do 16:00. Poslední možný vstup do bazénu je vždy 1 hod a 15 min před zavíračkou. Pokud jste tedy volal okolo třetí hodiny nebo i později, správně vám recepční sdělila, že již nemáte jezdit. Lidé, kteří byli v 15:30 v bazénu, jej do 16:00 opustili. Přejeme hezký den, PBRK.

  • Jindra
  • (Dotaz byl položen dne 19.11.2018 v 19:57 hod.)

Dobrý den, prosím, chtěla bych se zeptat, jestli neuvažujete o vyčleněných hodinách v sauně pro rodiče s malými dětmi. Dnes se sešly 3 maminky s dětmi okolo tří let. Chápu, že takto malé děti nevydrží být potichu. Ale pro ostatní uživatelky sauny není možná relaxace při hlučném projevu dětí a při poslouchání pohádek z telefonu. Děkuji

Odpověď z bazénu:

Dobrý den, procento dětských návštěvníků sauny je tak malé, že je neefektivní připravovat vyhrazený otvírací čas jen pro ně. Na druhou stranu se všichni (bez ohledu na věk) musí řídit pravidly saunování a Návštěvním řádem. Pokud toho děti nejsou schopny, pak mohou být z prostor vykázány. To se týká všech pravidel, nejen dodržování klidové zóny. Pokud se nedohodnete sami mezi sebou na místě, obraťte se na službukonající personál. Jsme rádi, že jste u nás spokojeni. Děkujeme PBRK.

« Previous 1 2 3 4 7 10 13 Next »